• Pradžia
  • /
  • Naujienos
  • /
  • Pasibaigus karantinui, atnaujinta Lietuvos notarų rūmų administracijos darbo tvarka
Pasibaigus karantinui, atnaujinta Lietuvos notarų rūmų administracijos darbo tvarka
2020-06-18 10:31

Lietuvos Respublikos Vyriausybei atšaukus dėl COVID-19 pandemijos galiojusį karantiną, nuo birželio 17 d. Lietuvos notarų rūmuose galioja atnaujinta asmenų aptarnavimo tvarka:

  • Prioritetas teikiamas nuotoliniam asmenų aptarnavimui.
  • Informacija teikiama tel. 8-5-261 47 57 / el. p. rumai@notarai.lt.
  • Prašymai / dokumentai LNR pateikiami paštu Olimpiečių g. 4, LT – 09237, Vilnius arba el. p. rumai@notarai.lt.
  • Prašymai / dokumentai dėl paveldėjimo bylų perkėlimo gali būti teikiami per eNotaras informacinę sistemą: www.enotaras.lt.
  • Asmenys LNR patalpose aptarnaujami tik esant būtinybei ir iš anksto suderintu laiku.
  • LNR patalpose aptarnaujamiems asmenims rekomenduojama dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones ir išlaikyti saugų atstumą.
  • Asmenys LNR patalpose privalo laikytis asmens higienos (rankų higienos, kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo ir kt.).
  • Neaptarnaujami ir į LNR patalpas neįleidžiami asmenys, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių (pvz., karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.).